Lillebrushor och knarkbossar

november 16, 2006 at 12:52 e m (Okategoriserade)

Från Gringo.
Gringos karaktärspecial ger dig en överblick av stereotyper du garanterat kommer träffa på i filmdjungeln. Sen är det bara att duka upp sju sorters pipas och filmkvällen är gjuten.

cooking1.jpg

”Den goda kvinnan som räddar mannen från kriminalitet – Den här kvinnan är svår att få och har mer klass än dyraste champagnen. Oftast har karaktären varit med om jobbiga skilsmässor och andra dumma kriminella män. Hon har kanske till och med varit lite småkriminell själv back in the days. Därför går det inte att säga nej till kvinnan när hon väl omfamnar sin nya kriminella kärlek med förståelse och charm. Till och med värsta bad guys faller för den här kvinnan. En riktig hjältinna, med andra ord. Känd karaktär: Tess i Ocean’s Eleven och Ocean’s Twelve”

Är som att tittta sig själv i spegeln. Ja alltså om man bortser från ”Den här kvinnan är svår att få och har mer klass än dyraste champagnen.”

Buck Buck

9 kommentarer

  1. Big Poppa Crusty said,

    ..klass som en 19 kronors öl på Gröne jägarn eh?…ha ha ha ha ha 🙂

  2. hotness said,

    Är det dit du ska ta mig?

  3. manilla said,

    ..till jägarn? neeee, där sätter jag inte min fot, vi kan dra till fridhem istället, bättre ställe & griiim (nåja) käk.. 😉

    Förresten, vad är grejjen med att bitcha om att jag inte uppdaterar min blog? Ok, har inte hunnit, men nu är jag tebax i gejmet..ha!

  4. hotness said,

    About time…..
    Så vad e prylen? När ska vi synas? Jag e barnledig nästa helg.

  5. manilla said,

    …jag flyttar nästa helg…

  6. hotness said,

    Jo men alltid är det nåt, jag blir så j-a trött!

  7. hotness said,

    Tror det är lika bra vi gör slut

  8. manilla said,

    ..mmm..det var ju jag som ställde in lunchen för någon sedan veckan och som skulle återkomma med ny tid….väntar fortfarande

  9. hotness said,

    mmm precis, ganska dålig stil av dig

Kommentera

