Ett självläkande liv

november 21, 2006 at 11:10 e m (Okategoriserade)

Ok, jag är långtifrån där men vill iaf tipsa er om en bok som jag återkommer ständigt till. Är en skön och bra inspirationskälla och är ett ställe för mig när jag enbart vill bry mig om mig och ingen annan och som verkligen ger mig kraft.

sanna.jpg

Författaren heter Sanna Ehdin och här kan du läsa mer om henne: Sanna

Min mamma har min ” bibel ” just nu..måste ta tilbaka den snarast. Såhär skriver iaf Sanna själv om boken ” 12 veckor till ett självläkande liv ”

Alla kan förbättra sin hälsa och må bättre
Genom att stärka din självläkande kraft och ta bort det som belastar kan du skapa ett välmående som du inte trodde var möjligt! Det handlar om att tänka i nya banor och
– pröva att äta lite nyttigare
– ta pauser och andas eller meditera
– se till att sova ordentligt
– rensa ut och må bättre
– se till dina individuella behov
– ge näring för själen
– ta vara på glädjen och leka mer
– se till helheten

Jag kan verkligen rekommendera den.

Kommentera

