Jag blir stark när jag är arg

november 22, 2006 at 10:18 f m (Okategoriserade)

Hämtat från Konsumbloggen:

Koskenkorva

Sparat under: Gästspel — by konsum @ 12:28 pm

Inskickat av Maria:

Idag när jag satt i kassan kom det fram en gubbe i 50 års åldern. Han skulle inte handla någonting utan bara växla in pantkvitton. Han hade bara pantat en burk, och fick alltså bara 50 öre. Han sa:

– Det är ju inte så mycket, jag hade många fler burkar, men ryssarna mosade alla mina burkar och hällde koskenkorva i mitt öga. Jag blir stark när jag är arg.
– Jaha, sa jag.

Skånkar är fan underbara

Adios Flamingo

2 kommentarer

  1. Moster1 said,

    Jag tror jag dör, trillade typ av stolen när jag läste det!!!

  2. Mini said,

    Just det inte ändrat namn, underteckand i kommentaren ovan

Kommentera

