Löööning

november 25, 2006 at 11:56 f m (Okategoriserade)

Även fast jag inte jobbar så uppbär jag lön från min gamle arbetsgivare i ca två månader till. Därför kunde jag igår rejoice med hela svenska folket och glädjas över löningen.

Hämtade ut min Goorin hatt

ny-hatt.jpg

Shoppade lite kläder till Tre och vid niotiden kom Älvan förbi och vi drog till Ica Maxi och storhandlade. Där spenderade jag 1750:- på mat. Wohaa, finns inget bättre än ett fullt skafferi, frys och kyl.

Tre tjatar om att han måste blogga så jag återkommer

Kommentera

