Vilan e över

november 27, 2006 at 9:59 e m (Okategoriserade)

                                           jane1.jpg

Efter att ha vilat i 3 veckor efter operation är det nu dags att ta dom tunga stegen tillbaka till träningen. Jag har bestämt mig att chocka kroppen med en timmes aerobics följt av en timmes yoga.

Ni kan nog se mig på nyheterna imorgon när jag blir firad upp i en ambulanshelikopter. Men när ni ser mig, dinglandes på en bår i luften ska ni veta att jag är så hög på adrenalin efter träningen att lycka strömmar genom min kropp. Om ni vill verkligen vill visa er omtanke kan ni buda in ett paket Marlboro Menthol på avdelningen. Detta skulle uppskattas.

Klart Slut

1 kommentar

  1. Mini said,

    Det e bara att ta sig upp på hästen igen.. För mig krockar alltid min onsdagsyoga med diverse rödvinexpeditioner, denna vecka kulturkoftekväll med Älvan…

Kommentera

