Ludret Astrid Lindgren

november 29, 2006 at 8:39 f m (Okategoriserade)

tagen på bar jävla gärning. Jag har haft en fejd med en granne som heter Astrid Lindgren ändå sen jag flyttade in. Speciellt då i tvättstugan. Idag tog jag den gamla fisringen på bar gärning.

Jag går ner i tvättstugan för att tvätta i jourmaskinen som man endast får använda om man inte har bokat ordinarie maskinerna. Där står Astrid Lindgren och tvättar med hjärtans fröjd i ALLA MASKINERNA INKLUSIVE JOURMASKINEN. Astrid Lingren har nu brutit mot föreningens regler och hon vet det. Jag ställer frågan

-Är det du som tvättar i jourmaskinen?

– Ja…

-Då tar jag maskinen brevid ( endast bokningsbar maskin )

– Ja, men det är ju grovtvättsmaskinen och där får man inte tvätta kläder.

– Ja, men nu är det så Astrid, att eftersom du tvättar i jourmaskinen vilket man inte får göra när man bokat de ordinarie maskinerna ser jag mig tvungen att använda den. Capisce?

Ridå Astrid

For all I know står Astrid just nu och kissar ner i tvättmedelsfacket på min maskin.

4 kommentarer

  1. MiaShopping said,

    HAHAHAHA, you make my day!

  2. Big Poppa Crusty said,

    ..ha ha ha..du går fram som en pansarkryssare! …tvingade du inte kärringtrasan att plocka ut sitt mekk också?.. 🙂

  3. mini said,

    Stena slynan…

  4. kriztoffer said,

    riktigt roligt =)

Kommentera

