Det här är ingen modeblogg

november 30, 2006 at 10:33 f m (Okategoriserade)

Mitt mål med bloggen är ju att dela med mig av mina vardagsbetraktelser och funderingar, men det har blivit mycket mode på sista tiden. Men det bara blir så utan avsikt för jag är ha-galen. Så ni får helt enkelt ta det. Vill bara låta er veta att jag är medveten om en smärre ändring av inriktning. Men jag hävdar fortfarande att detta är ingen modeblogg.

And on this note lägger jag till nummer 3 på min önskelista till Tomten.

jacka.gif

Hot

Så listan är som följer:

1. Ett sjuhelvetes skjut

2. Ett namnhalsband från Supastar

3. Jackan från Tjallamalla

4 kommentarer

  1. Kerstin said,

    Ett sjuhelvetes sjut tackar jag inte heller nej till 🙂

  2. hotness said,

    Vem skulle det? Helst då inte av Tomten:-)

  3. Minna said,

    Hej !
    bara undra när du såg/köpte den där jackan ? Om det är denna sesongs kollektion eller en tidigare ?
    tack på förhand/ Minna

  4. hotness said,

    Hej, det är en tidigare kollektion.

Kommentera

