Le Boxer

november 30, 2006 at 9:29 e m (Okategoriserade)

Så Boxaren mailade mig imorse. Han är tydligen tillbaka i Sverige nu och vill ta en lunch nästa vecka. Alltså hur kan man gå igenom besväret för en knullis vilket det verkar som jag är för honom. Varför höra av sig kontinuerligt? Eftersom jag har samma viljestyrka som dåligt hårgelé vill jag verkligen inte ha någon som helst kontakt med honom. Speciellt inte om man tar nr 1 i min önskelista i beaktande. Men den där lunchen kan han ju glömma iaf. Så mycket klarar jag att stå emot. Ett erbjudande om nakengympa…cant really say…

Iaf, on to bigger and more important things. Den här underbara  klänningen hittade jag:

vacation.jpg
Från Permanent Vacation. Jag tror att den skulle bli riktigt lyckad på mig. Men å andra sidan trodde jag att jag skulle bli supersöt i Madickenklänningen, men ser mest ut som en pedofils våta dröm.

Imorgon blir det lunch med Crusty, träning och middag hos Fyah. Velly najs

4 kommentarer

  1. mini said,

    Jag har lärt mig att det e dumt att ställa frågor om varför snubbar gör som dom gör.. Vi båda är ur samma gelétub…

  2. snurre said,

    Men… who can egentligen blame him for trying?
    Boxning skapar väl inga nya hjärnceller direkt.

    Kool klänning btw…

  3. Radikal mamma said,

    Förlåt mig. Ja, verkligen förlåååt mitt inlägg. Men jag tycker mig känna igen den där klänningen från ett annat sammanhang. Karlstads BB 2001 och 2003. Förlåååt, men jag kunde inte låta bli att kommentera det. 🙂

    Bry dig inte om att ägna energi på att fundera omkring bakgrunden till Boxarens beteende. Om det bultar på så ta genvägen till liggalandet.

  4. Peer Fyah! said,

    Haha, jag ska be Radikalmorsan att bli my sister in crime! Jag tycker klänningen liknar en stylad (om än dåligt stylad!) dårhusskjorta!

Kommentera

