Wheeeeeeel Selecta

december 2, 2006 at 12:10 e m (Okategoriserade)

           dancequeen.jpg

Wohaa, ikväll e det oooon! Jag å girlsen ska till Trinity och få sköna flashbacks och se om musklerna fortfarande håller. Rapport kommer imorgon såklart.

Igår åt jag lunch med sweetass Crusty som gav mig en efterfrågad tvättsvamp från Grekland och en dirty south skiva. Now that is sooo sweet. Skitgod sushi åt vi vid Mariatorget och sen bar det av till träningen. Har sån träningsvärk idag, tror nästan jag tränade loss ett ägg eller två för jag har så sjukt ont i äggstockarna idag. Hmm som man även kan få efter ett sjuhelvetes skjut. But I just get the pain without the pleasure…

Klart slut varulvstjut

Kommentera

