Bakis

december 4, 2006 at 11:20 f m (Okategoriserade)

                booze.jpg

Fortfarande bakis…ont i kroppen och ont i knoppen. Så skabbigt. Det var iaf väldigt trevligt att komma ut å skaka rumpa lite. Beväpnad med en kvarting rom i väskan steppade jag in med sällskap och hällde i mig säkert en 5-6 rom & cola förstärkt av kvartingen i väskan. Såg Madman Rudy och det var som att se spöket i garberoben vid fem års ålder. Is i magen och knäsvagt rädd. Han är så satans läskig.

Vi drog oss hemåt vid kvart i fyra, och missade typiskt nog det obligatoriska slagsmålet. Så jävla surt. Flaskor flög och förolämpningarna haglade när publiken fått nog av Scorpions backtalk i micken. Hohoh, det är väl det enda smolket i bägaren, att jag missade det. Lirare fanns det inte många att titta på direkt, men det var heelt ok för jag hade verkligen svårt att fokusera blicken. Nu måste jag avgiftas och det kommer nog dröja ett tag innan jag släpar mig ut igen.

Adios flamingos

4 kommentarer

  1. Kerstin said,

    Stackare. Bakfylla är nog det värsta som finns… usch.

  2. manilla said,

    …he he he…så vekt! jag mådde inte det minsta dåligt efter min min lilla kryssning..he he.. 😉

  3. hotness said,

    Men tjena, känner jag dig rätt så låg du på muggen och ropade på Ulrik i vanlig ordning…

  4. manilla said,

    ..sluta fabulera nu, sådant händer inte mig!..ha ha ha

Kommentera

