Önskelista uppdaterad med Watkins

december 5, 2006 at 10:35 f m (Okategoriserade)

                    watkins3.jpg

En uppdatering av önskelistan. Vadsomhelst av Liselott Watkins som går att rama in. Underbara underbara bilder som enbart ger mig bra vibbar av lycka och välmående. Går alltså lätt in som nummer 8 på listan. Jag vill också säga att det är inte mitt begär som styrt placeringarna på listan, det är enbart slumpen. Ingen inbördes ordning egentligen. Förutom placering 1. Där är det enbart begäret som styrt.

Listan är alltså som följer:

1. Ett sjuhelvetes skjut

2. Ett namnhalsband från Supastar

3. Jackan från Tjallamalla

4. Ekollon dörrstopp Svenskt Tenn

5. Underlägg Svenskt Tenn ( fast jag skulle sätta upp det på  väggen i hallen )

6. Parfym från Viktor & Rolf ” Flowerbomb “. Typ det enda bra dom gjort. Skulle jag någonsin låta mitt mitt namn pryda något skulle jag as nr  f*n 1 begära att produkten är av hög kvalitet. Sämre material och värre sytt har jag nog aldrig sett till maken förrän jag såg V& R för HM. Shame!

7. Parfym från Prada. Mmmm me likie..

8. Vadsomhelst av Liselott Watkins

3 kommentarer

  1. sheila said,

    Snyggt! Vad får man tag på detta mästervärk tro?

  2. Ida said,

    Jädrans vilken skön lista!

    Jag har missat din blogg är jätteglad att jag hittat hit!!

  3. hotness said,

    sheila: Det vete sjutton…tänkte överlåta skattjakten åt mina fans
    Ida: Kul att du gillar den!

Kommentera

