Stockholm StreetStyle

december 5, 2006 at 11:45 f m (Okategoriserade)

watkins2.jpg

Idag har jag plockat bort Stockholm StreetStyle ur min blogroll. Det har jag gjort för jag gillar inte bloggar som inskränker yttrandefriheten. Det verkar som allt man får skriva på deras sida är glada, soliga, älskvärda och gillande kommentarer samt använda sig av ett minst sagt tråkigt språk.

Jag borde tidigare anat att det förhöll sig på detta sätt då allt dom fotar är folk i likadana uniformer och inte ens påpekar detta utan snarare anammar det. Sånt tycker jag är trist, fegt och skittråkigt. Dom borde uppmuntra oliktänkande och individualism, men gör det absolut motsatta. What a shame

Kommentera

