Big Tings A Gwaan Boss

december 7, 2006 at 6:25 e m (Okategoriserade)

ninjafuzz.jpg

Love to one and all! Idag har jag hjälpt min mamma på hennes jobb, en småbarnsavdelning. Ungarna var skitgulliga, men råkade dessvärre i bråk när vi var ute på gården. Tre fjortisar a ´la fjällrävendunjackor gick över gården och sket i att stänga grinden. Mamma sa till dom och dom bad henne i princip att dra åt h-e och försvann. När dom kom tillbaka kollade dom på morsan, slet upp grinden och sköt iväg en cigg åt hennes håll.

Då bara rann det över och jag börjar vråla åt dom och en av brudarna trodde att hon kunde intimidate me och började gå mot mig och frågade vad jag sa. Jag släppte vantar, nappar och en snuttekudde ner på marken och tog fram dagisnyckelknippan. Då fattade hon att jag var redo. Vi stod och skrek lite saker åt varandra, jag bakom ett staket och hon på behörigt avstånd och sen drog hon med sina polare. Jag var helt galen och sa att jag skulle ta henne nästa gång jag såg henne hahahahaha. Sen när hon skulle gå hem tog hon en annan väg än den över gården enligt annan personal som såg henne. Skulle jag också gjort om jag var henne. Fan vilken nivå jag sänkte mig till..skäms nästan lite men bara nästan. Hon fick årets chock iaf hahaha. Säga sådär till min Momma, u waan die matie?

Now I might not look like a badass but I will fight u like one.

Sen mailade Boxaren igen. Verkar rycka i baguetten som Crusty säger då han frågade om han kunde sova över nästa helg. U sure can badbwoy, u sure can…Lite torka kan tydligen få en att sjunka till oanade nivåer men hey..vad gör man? Ride on

4 kommentarer

  1. Camilla said,

    Härligt jobbat med småbrudarna!
    Nästa gång nitar du dem… ; )

  2. mini said,

    Jag säger bara Big Up! till my BIG SIZ!!!

  3. manilla said,

    Ha ha ha ha ….fan, det där skulle jag vilja se!!

    Hmm..du kanske ska omformulera meningen ”Verkar rycka i baguetten som Crusty säger då han frågade om han kunde sova över nästa helg. ” det kan misstolkas….

  4. Demeti « Hotness Liv och Lustar said,

    […] Crusty uppmärksammade mig på en olycklig formulering jag gjorde i ett tidigare inlägg. […]

Kommentera

