Dementi

december 8, 2006 at 11:10 f m (Okategoriserade)

illfixit1.jpg

Crusty uppmärksammade mig på en olycklig formulering jag gjorde i ett tidigare inlägg.

”Sen mailade Boxaren igen. Verkar rycka i baguetten som Crusty säger då han frågade om han kunde sova över nästa helg”

Med detta menades givetvis att det var i Boxarens baguette det ryckte och att Boxaren ville sova över. Inte Crusty. Om det rycker i hans baguette vet inte jag och hmm.. vill inte heller veta.

Med detta hoppas jag att jag rätat ut eventuella frågetecken och att Crusty slipper sova på soffan.

Buck Buck

1 kommentar

  1. Crusty said,

    Soffan? uthuset blir det…aaaaaaaaaaaaaah!!!!!

Kommentera

