Friiiday

december 8, 2006 at 10:17 f m (Okategoriserade)

                                     watkins4.jpg

Fredag fredag och jag är så GALET sugen på en Marlboro Menthol att jag nästan slår knut på mig själv! Jag vet ju att det inte är någon idé att  köpa ett paket och bara röka några, det blir ju lika jobbigt snart igen. Fan fan fan, what a dilemma

Älvan köpte ett vintagearmband på nätet från Vintage Costume Jewellery.

nouvbrgreenst.jpg

Very nice och very Älvan. Hon har dock inte fått det än och det har gått tre veckor plus att dom inte plockat ner bilden från deras sida. Vi får se hur det hela utvecklar sig…

4 kommentarer

  1. Mini said,

    Åh Watkins.. Den där hade jag inte sett förr.. Så fin!! Den måste jag ha i min nya lya..

  2. älvan said,

    efter ett argt mail fick jag svar nästa dag dock finns den fortfarande kvar på hemsidan som ickesåld, vi får väl se hur det går…

  3. Peer Fyah! said,

    Friiday! Sitter här i min lya känner mig som en dammig rya. Så kommer jag att tänka på Sixten och kommer på att det är dig vi idag ska fira! Hip hip hurra för original reggaestepper!

  4. loop said,

    och jag har glömt att köpa…. cigg alltså. Har två och en halv kvar som jag måste ransonera tills imorgon. Inte kul det heller du.

Kommentera

