Booring

december 9, 2006 at 8:29 e m (Okategoriserade)

                                    mops.jpg

Även fast jag var ute och blev sjukt dålig förra helgen är jag lite syyr över att jag e hemma idag. Jag är barnledig å allt men ändå hemma. Jag e nog mest syr över att jag är så förbannat röksugen att jag blir fan galen. Spolade ner fyra av mina sista cigg i toan imorse i hopp om bot och bättring. Nu önskade jag att jag hade sparat dom så jag kunde suga i mig dom såhär på kvällskvisten. Barnledig å allt. Det värsta är att dom inte ens säljer små paket längre utan man torskar på ett helt. Det gör att jag drar mig lite extra. Men om man skulle röka baaara idag helg å allt?

I´ll be right back…

Ahh Jah Bless! Sweet sweet pollution. Men imorgon är det över. Har ett killah pass kl 15 så jag ska bara njuta av den här kvällen. Imorgon är det tillbaks till formen igen.

Dessutom fick jag visa leg på Ica! Slim, trim and wicked inna bed! WOHAA

Take me out with da fader

1 kommentar

  1. novemberregn said,

    Testa ”Äntligen Ickerökare” av nån snubbe som heter Carr i efternamn. Pocket kostar t yp 70 spänn. Funkade för mig. Men man måste vilja sluta ändå tror jag. Men det verkar ju so att du vill det. Den kan ju va en hjälp på traven iaf. Den bygger inte på viljestyrkametoden utan att det ska vara lätt att sluta. Och det var det. För mig. Men inte när jag dricker öl. Då har jag rökt.

Kommentera

