Uppdatering julklappslista

december 11, 2006 at 10:18 f m (Okategoriserade)

                                          mixtape.jpg

Uppdaterar julklappslistan med ett mixtapehalsband från Alex & Chloe . GEEE MIG!!

1. Ett sjuhelvetes skjut (Chans att Boxaren infriar denna önskning redan i helgen. I have been a good girl, I really have! )

2. Ett namnhalsband från Supastar

3. Jackan från Tjallamalla

4. Ekollon dörrstopp Svenskt Tenn

5. Underlägg Svenskt Tenn ( fast jag skulle sätta upp det på  väggen i hallen )

6. Parfym från Viktor & Rolf ” Flowerbomb “. Typ det enda bra dom gjort. Skulle jag någonsin låta mitt mitt namn pryda något skulle jag as nr  f*n 1 begära att produkten är av hög kvalitet. Sämre material och värre sytt har jag nog aldrig sett till maken förrän jag såg V& R för HM. Shame!

7. Parfym från Prada. Mmmm me likie..

8. Vadsomhelst av Liselott Watkins

9. Mixtapehalsband från Alex & Chloe.

8 kommentarer

  1. manilla said,

    Fråga; om boxaren bränner på dig till helgen, kommer din önskelista korrigeras? det är sådana frågor man ställer sig på en måndag 🙂

  2. hotness said,

    Nej, önskning nummer 1 är permanent och kan bli regifted hur många gånger som helst.

  3. manilla said,

    Så det är fritt fram för boxaren med andra ord..hmm..var det inte han du skulle undvika till vilket pris som helst?

  4. hotness said,

    Jo men hey, jag e flexibel ( läs desperat )

  5. MiaShopping said,

    Jag har inte ens skrivit en önskelista än, men jag tror inte M. skulle fatta hinten även om jag gör ett blogginlägg om det.

  6. hotness said,

    Du får skriva en lista som du kan klistra fast på ratten i racerbilen:=) Då hajar han nog

  7. MiaShopping said,

    Haha, du fattar inte hur trög han är.

  8. hotness said,

    Hahaha, nä jag gör nog inte det

Kommentera

