Time to get Evil

december 12, 2006 at 12:18 e m (Okategoriserade)

Men fan va jag hatar upphaussade grejer. Det finns ett märke som tillverkar smycken som heter MadeByMe. Nästan i varenda modeblogg jag läst står det om underbara superfina smycken från detta märke. Men när jag tittar på deras sida blir jag bara förvånad.

fudgetwins1.JPG
U have been bamboozled

Jag inser att vi alla har olika smak men kom igen, det är ju typ en sten på en kedja. Som säljs för 399:-. Nu har dom gjort ett samarbete med Mint & Vintage och säljer alltså halsband med en sten på samt liten berlock som man typ fick med Starlet när man var liten. Till det facila priset av 699:- och det är det billigaste halsbandet. Med namn som Purple Pony, Secret Keeper, Gorilla Sky kommer dessa att säljas utan problem till hungriga fashionistas. Mycket må man tycka, men tjejerna vet iaf att det inte är produkten i sig som säljer utan den glassiga förpackningen.

Buck Buck för tjejers företagsamhet

6 kommentarer

  1. Ellinor said,

    Wow! Vilke snygg! 🙂

  2. Mill said,

    Har inte tänkt som du, men visst har du lite rätt! När man tänker efter är de ju inte särskilt speciella, men fina är de allt!

  3. Mia said,

    Tjo! Japp – jag är böjd att hålla med frökan:-)

  4. Camilla said,

    Fina – men dyra. Kan lika gärna köpa ngt från H&M. ; )

  5. Angie said,

    Hahaha, I knooow, fatta hypen, jag trodde att jag var typ den enda som såg igenom the scam.

    Gillar din blogg förresten, när jag nyss klickade mig vidare till dig för första gången och då gjorde det från Englas showroom förväntade jag mig något mer… hm, sockersött… If you catch my drift… Men ack så fel jag hade. =) Keep up the good work typ.

  6. hotness said,

    Thx:-)Skönt att man kan överraska

Kommentera

