Kära medsystrar

december 13, 2006 at 8:10 e m (Okategoriserade)

             prada.jpg

Det har fallit sig så att Hotness etta på önskelistan kommer med all sannolikhet att infrias på lördag. Boxaren har konfirmerat och jag måste på något sätt fräscha till mig. Jag har knappt någon röst kvar, feber, svåra svettningar och hår som trotsar alla naturlagar. Kära medsystrar, jag är i desperat behov av er hjälp och expertis. Hur kan jag bli så fräsch som möjligt tills lördag kväll? Han kommer över hit så jag slipper göra mig iordning för utgång och can get right down to business. Tänkte snygga jeans, farfarströja från American Apparel ( hoppas dom hinner hit i tid ) och oemotståndligt under. Sådär mysigt hemmaschön

Men allt detta hjälper föga om man ser ut som en trött varulv i nobban med en hudfärg som drar åt disktrasa. Hur ska jag få energi? Iaf tillräckligt med energi för ett 1 1/2 timmarspass. Vilka mirakeltrick kan ni? Vilka hemligheter har ni där hemma på kammaren?

Hotness need your help

Dvs mindre Mimi Bobeck och mer Adriana Lima

Spread the word

10 kommentarer

  1. Camilla said,

    Hahahaha! Du är ju helskön!

    Red Bull ger dig vingar… Bälga i dig några och sedan kommer du vara lika pigg som Duracellkaninen.

    😀

  2. Kerstin said,

    Stackars stackars dig. Det enda tipset jag har är sömn, sömn och åter sömn. Puss.

  3. Mia said,

    Är nog åt Kerstins håll här: sömn (dock ej för mkt) och massor med vatten. Har du badkar kan du ju testa med ngn uppiggande olja i. Ta en liten promenad innan – det brukar pigga upp. Fast allra mest: var dig själv; skulle du nu vara trött och hängig får det väl vara så – du är ju bäst ändå! Alltså – ingen katastrof om du är tröttis – det är helt normalt så här års:-) All lycka till!

  4. hannahsthlm said,

    Ge dig ut och köp en primer..Model Co eller smashbox…Dior:s concealer penna fixar ALLT…ta nyans nr 2, ett nytt lippgloss kanske rött?!..sooooov, använd gurkskivor under ögonen..OM DET INTE HJÄLPER..Häll neseril i ögonen om de är röda..nåja..ta Clear Eyes om du HAR istället ;)!
    Ät vitaminer och frukter, drick mineralvatten, köp massa Treo så du blir pigg och leeee=)! Lycka till!

  5. Någons mamma-Någons dotter said,

    Måste nog hålla med Kerstin ovan! Sömn, sömn, sömn och vila, sedan är du nog fit for fight igen…! Kram! 😉

  6. Lavinia said,

    Håller med de tips du fått lite sömn, ett eroma therapy bad och en sak som faktiskt funkar men är äckligt som fan – koka lök och drick vattnet. Jag vet äckligt men prova.

    Skulle du vara lite seg ändå så får han ta det och jag tror nog att han förstår.

  7. manilla said,

    ..alltås med lite finspacken från K-Rauta & lite crack från din lokala drugdealer så kommer det lösa sig!

    Light that shit up fool!.. 😉

  8. hotness said,

    LÖV U ALL! Tack för alla bra ( och mindre bra, manilla ) tips!

  9. Mia said,

    Detr allra bästa sättet att komma undan när man är sjuk och ha feber är att ställa sig in på att man inte är sjuk.
    Drick mycket vatten och sov ordentligt och sen går du upp som vanligt, sätt på glad musik, skutta runt lite och försök lura dig själv att du är helt frisk.

  10. Radikal mamma said,

    Jag har tyvärr knäckt en kabel och har således inget bredband hemma, så ditt rop på hjälp nådde mig inte förrän alldeles precis nyssens. Men här kommer mitt svar till en syster i nöd.

    Min erfarenhet, kära Hotness, är att om förutsättningarna ser taskiga ut så går allt helt enligt önskemålen. Alltså, gör inte detta medvetet (högmod går före fall), skippa krusidullerna och jobba främst på att frammana din inre (knull)lyster. Den lockar mer än en utvilad, mätt, frisk och till tänderna uppsnofsad Hotness.

    Jag har lyckats åstadkomma mer ligga som bakfull, sjuk, nytentad och med uppsvälld mensmage och trollfrisyr än jag gjort när jag smörjt upp enligt alla konstens regler.

    Mitt råd är alltså: Jobba med posititiva affirmationer i stil med ”Det jag behöver ska komma till mig”, ”Jag ska få ligga” ”Det vill gärna bli bra”.

    Rock´n fuck sister!

Kommentera

