Beyonces Boob

december 14, 2006 at 12:47 e m (Okategoriserade)

                         beyonce.jpg

Vilken storm som startats av bilden på Beyonce med en misstänkt tutte. Debatten om Beyonce har silikon eller inte pågår fortfarande med de flesta rösterna på ja. Jag skulle vilja gå emot strömmen och säga nej. Silikon skulle inte uppföra sig sådär. Tror det är en bygel på klänningen som trycks in pga hennes posering. Men man vill ju gärna tro att människan gjort NÅGONTING för sådär kan man bara inte se ut helt naturligt…

För övrigt kanske ni märker att jag inte har ett vettigt skit att skriva om. Beyonces tuttar, damn Hotness når nytt lågvattenmärke

11 kommentarer

  1. Amanda said,

    Tror inte heller att hon har silikon, men måste säga att bilden såg väldigt konstig ut.

  2. Agneta said,

    Hmmm undra om bilden är photoshoppad (tror att det stavas så) av ngn tidning eller ser den så där konstig ut på riktigt?
    Tänkte i alla fall höra om dina farfarströjor har kommit fram ordentligt?

    Ha en fortsatt bra dag
    Agneta//neea.se

  3. nihilisten said,

    Hej, jag tycker att vi ska uppmärksamma en IQ-befriad nolla som genererar popularitet, genom att hänvisa till populism och materialism. Leve demokratin!

  4. hotness said,

    Agneta: Paketet har kommit fram! Dessvärre har jag inte hunnit hämta ut dom idag men så fort jag slår upp locken imorgon rusar jag ner:-) Tack för supersnabb hantering av min order!

    nihilisten: Man tackar man tackar:-)

  5. fia said,

    det kan ju va tejp som ska hålla klänningen uppe?

  6. Li said,

    Scarletts bröst ser ju lite konstiga ut på den här bilden. Jag tycker det ser ut som silikon.
    Vad tror du?
    http://www.idontlikeyouinthatway.com/pictures/20061023/scarlett%20johansson%20allure/sjall1.html

  7. hotness said,

    Li: Vet faktiskt inte..man kan ju säga att om hela hon är naturlig så har hon verkligen dragit vinstlotten i naturens lotteri

  8. Fliickan said,

    Jag har svårt att tro att det är silikon för hon om någon har väl råd med en bra plastikkirurg som kan fixa ett snyggare resultat än så, eller..?

  9. hanna said,

    nja ja vet inte, men det ser sjukt ut.

  10. Linnéa said,

    Kolla på patricia på denna bild. Hittade den inte någon annan stans så jag länkar till en ennan blogg (Hoppas det är ok att göra så!!) Jag tror att det är lite samma fenomen. I beyonceys fall kan det vara tejp som är orsaken till det konstiga bröstet. bröst som kläms in i klänningar eller trycks upp, tejpas fast osv osv, kan ju bara inte se lika naturliga ut som när dom ”hänger fritt” så att säga! Sen kanske hon har implantat ändå, vem vet, men i detta fallet tror jag något annat är orsaken. kanske i kombination med förstorade bröst?

    http://thedressingroom.webblogg.se/061206120159_vem_klr_bst_i.html

  11. Linnéa said,

    Här kommer en länk till expressen där en annan bild visas. samma bröst, samma tillfälle.. Fast dom måste ha retucherat det där? De skriver att hon sminkat området runt knölen, vilket inte syns på bilden du har här ovan!! Jag tror att det helt enkelt var en obekväm klänning!
    http://www.expressen.se/index.jsp?a=792276

Kommentera

