Det går bra nu

december 14, 2006 at 8:54 e m (Okategoriserade)

                         mun.jpg

Asså nu e jag FAMOUS! Jag har fått min första hatkommentar! Hade jag en cigg hade jag rökt för att fira:-) Det är någon underbar människa som vill kalla sig Nihilisten som skrivit följande kommentar på mitt Beyonceinlägg:

”Hej, jag tycker att vi ska uppmärksamma en IQ-befriad nolla som genererar popularitet, genom att hänvisa till populism och materialism. Leve demokratin!”

Damn u just bust my cherry, min oskuld är borta och jag har äntligen tagit steget in bland dom som är värda att nämnas i bloggvärlden.

That´s a small step for a man, one giant leap for Hotness

Buck buck

3 kommentarer

  1. Camilla said,

    Det är nästan värt att fira. Lår oss korka upp skumpan!
    Skål för tusan!

    😀

  2. Radikal mamma said,

    Nä fy fan va avis jag blir…

    Jag tar en snus och surar. Hoppas det blir min tur att få en hatkommentar snart.

  3. Kerstin said,

    Hahahahaha – jag har också fått en elaking. Rätt så roande ändå 🙂

Kommentera

