Cosabella

december 15, 2006 at 9:55 e m (Okategoriserade)

Idag inhandlades ett par svarta Cosabellatrosor, mycket fina.

cosabella.jpg
Provade också typ 25 behåar, med Älvan vrålandes in i provhytten ” DU HAR FEL STORLEK!! ”. Eftersom Älvan tillbringat många somrar på Scampi så fick jag böja mig för expertisen. Jag har alltså en helt ny storlek. Som i mina öron låter helt vulgär men så är tydligen fallet. Den nya storleken passade för övrigt mycket bättre, men tänker inte ens nämna den här för det låter som jag är en mjölkkossa, vilket jag inte är. Mina bollar sitter bara brett isär ok?! Fan…

Köpte hem en sån här:

sushi.jpg
För övrigt har jag inte mycket att förtälja, förutom att Boxaren inte svarat på mitt mail om vilken tid han kommer. Vilket leder mig till att tro att möjligheten finns att han inte dyker upp. Vilket i sin tur leder till att jag kommer vara tvungen att gnida mig mot tavelramarna här hemma ist..Föga tillfredställande

Take me out with da fader

2 kommentarer

  1. Kerstin said,

    Superfina trosor. Perfekt modell ju 🙂

  2. hotness said,

    Ja det är verkligen den ultimata modellen. NK hade sitt eget märke förut på trosor som var av samma modell fast i bomull. Helt underbara, fast dom har tyvärr slutat med det nu..

Kommentera

