Spikmannen

december 15, 2006 at 10:46 f m (Okategoriserade)

                               spikmannen.jpg

Alltså jag blir så lack! Läste just i Metro att jakten fortsätter efter den s.k Spikmannen som roar sig med att placera skarpslipade spikar i sätena på tunnelbana, bussar och pendeltåg. Jag har fan inte hört ett skit från vare sig media eller SL att det ens kunde finnas spikar i sätena. Då hade man ju inte direkt slängt sig ner på sätet som man brukar utan att göra en spikcheck.

Jiiisus, fatta att sätta sig på en 8 centimeters skarpslipad spik! Alltså när dom får tag på den här dåren tycker jag dom kan använda hans egna spikar och spika fast honom på ett kors såhär lagom till juletid.

Genuin julkänsla

5 kommentarer

  1. Camilla said,

    WTF? Allvar? Har helt missat detta. Hur ska jag våga sätta mig ner när jag åker kollektivtrafik nu? Är det Sthlm? God, I hope so… No offense…

  2. hotness said,

    Det är Sthlm….fan

  3. Mini said,

    Läste det när jag satt på orientexpressen imorse och det gick fan rysningar genom hela kroppen.. Ska aldrig mer sitta ner.. Har även slutat att ta i stolpar och dylikt på alla sortes kollektivtrafikfordon i hopp om att fly vinterkräket.. Världen runt mig är fylld med snusk..

  4. MiaShopping said,

    WOW, det är ju helt sjukt! Varför informerar de inte om detta?

  5. Big Poppa Crusty said,

    ..läs tidningarna, förslagsvis STHLM City, Metro eller .SE….

Kommentera

