Sjukdom i tredje stadiet

december 16, 2006 at 8:01 f m (Okategoriserade)

                      corset.jpg

Jag har gått in i tredje sjukdomstadiet då snoret börjar göra sin officiella inmarsch. Det är tjock, det är gult och framförallt så tar det ingen skit. Snoret är här för att stanna och skiter i allt annat. Skiter i att just idag vill du vara lite snyggt skön, svalt vacker och oberörd. Snoret har bestämt att idag ska jag rinna ut genom alla tillgängliga hålor, jag ska vara seg, gul och motsträvig. Jag ska inte ge min vård sömn, vila eller något annat.

Jag vaknade vid 8 idag och kände att nu, nu var jag riktigt sjuk. Kunde inte somna om då snorets vän, asbesthostan, vägrade att vila längre. Släpade mig upp och kollade mailen och Boxaren hade svarat och konfirmerat tiden. Jiisus, jag har inte sagt att jag är ganska så sjuk. Är det elakt? Eller kanske bara desperat?

I vilket fall som helst är det bara att knäppa ihop era små händer i bön nu vänner, för Hotness behöver verkligen ett skjut. Sjuk eller inte. Det är bara att hoppas att han är en gambler, eller helt enkelt lika desperat som jag.

Tveksamt

1 kommentar

  1. Radikal mamma said,

    Ey, jag kan knappt bärga mig. Blev det nåt vavava?

Kommentera

