Uppdatering julklappslista

december 16, 2006 at 8:39 f m (Okategoriserade)

                watkins12.jpg

Uppdaterar önskelistan enligt nedan

1. Ett sjuhelvetes skjut (Chans att Boxaren infriar denna önskning redan i helgen. I have been a good girl, I really have! )

2. Ett namnhalsband från Supastar

3. Jackan från Tjallamalla

4. Ekollon dörrstopp Svenskt Tenn

5. Underlägg Svenskt Tenn ( fast jag skulle sätta upp det på  väggen i hallen )

6. Parfym från Viktor & Rolf ” Flowerbomb “. Typ det enda bra dom gjort. Skulle jag någonsin låta mitt mitt namn pryda något skulle jag as nr  f*n 1 begära att produkten är av hög kvalitet. Sämre material och värre sytt har jag nog aldrig sett till maken förrän jag såg V& R för HM. Shame!

7. Parfym från Prada. Mmmm me likie..

8. Vadsomhelst av Liselott Watkins

9. Mixtapehalsband från Alex & Chloe.

10. Scum Manifest av Valerie Solanas

2 kommentarer

  1. Kerstin said,

    Åh, gillar Liselott Watkins – verkligen. Och jag går också och hoppas på ett sjuhelvets skjut. Men inte idag dock – idag skulle jag nog inte orka 🙂

  2. Big Poppa Crusty said,

    ..huuuur gick helgen då? fick du hugg? 😉

Kommentera

