Så vad hände? Egentligen?

december 18, 2006 at 1:55 e m (Okategoriserade)

             happycat1.jpg

Jag vet att den del av er har väntat på att få höra vad som hände nu i lördags, och anledningen till att jag inte bloggat är för jag inte pallat. Jag fattar att jag är i ett läge där jag inte vill vara, har känslor för någon som jag borde hålla mig så långt bort ifrån som möjligt men ändå inte gör. Just nu gör det lite för ont att beröra det hela och det får mig att må dåligt. Kanmske orkar längre fram men inte nu. Just nu är jag alltför upptagen med att hålla panikångesten på en hanterbar nivå och bara fungera.

Löv u all

2 kommentarer

  1. Radikal mamma said,

    Jag skickar min varmaste sympati, kärlek och en massa supportiva kramar. Vi är här när du är redo att öppna asken och visa vad som finns inuti.

  2. älvan said,

    här kommer mera kärlek, hålla psyket i shack kan vara något av det klurigare, bit ihop, låt alla tankar flöda, man blir galen vilket fall som helst, kärlek!

Kommentera

