Panikångest

december 19, 2006 at 5:45 e m (Okategoriserade)

                 sommar1.jpg
Sen jag träffade Boxaren i lördags vilket var supermysigt, har jag haft en del problem. Har fått panikångest över att jag är i en situation jag inte kan kontrollera, med en människa jag tycker mycket om, men vet typ inget om. Inte vart jag har honom, inget. Han kontrollerar hela situationen och jag vet inte ens om han kommer vara kvar i landet framöver. Varenda gång jag tänker på det så blir jag iskall och det sticker i huden. Panikångest. Nu försöker jag iaf deala med hela grejen.

Han mailade idag och sa att han ville komma över på torsdag en stund på dagen. Och det är då jag måste göra det. Säga hur jag mår över hela situationen och säga som det är. Att vi inte verkar vara på väg någonstans och jag inte kan ha det såhär. Och det tycker jag är skitjobbigt över att behöva göra. Säga vad JAG vill, vad JAG vill ha. Men det är bara öva på.

Idag skrev jag in mig på AF för första gången. Spännande, spännande…Måste verkligen komma igång med sitegrejen nu så jag har någon inkomst framöver. Känns bara som allt rasat och är skitjobbigt. Men jag vet att jag fixar det. Är bara en tidsfråga.

21 kommentarer

  1. Mini said,

    Jag vet att du fixar det, för du e grym!!

  2. MiaShopping said,

    Ja, det kommer ordna sig och bli värsta siten!

  3. manilla said,

    ..det ordnar sig! du är ju griiim! 🙂

  4. Camilla said,

    Klart som fan att du fixar det! Och låt inte den där Boxaren kontrollera dig.

  5. hotness said,

    Mad löv to you all!

  6. den mystiske mannen said,

    fan va lla e töntiga här. ja försöker hitta lite fina bilder på google och kommer till den här jävla skit sidan… fan!

  7. calleballe said,

    – Nämen tjenare mitt hjärte gull!<3

  8. Jennifer said,

    Var hardu köpt dom shortsen ? 😀

  9. Jennifer said,

    Vad har du köpt dom shortsen ? 🙂

  10. hotness said,

    Jennifer: The Hootchie Mama Store;)

  11. Jennifer said,

    Tror du dom finns kvar ? För det är ganska svårt att hitta det på den sidan ? 😛

  12. hotness said,

    Jennifer: Jag är HELT övertygad om att de finns kvar. De där godingarna lär inte sluta tillverkas på ett bra tag.

  13. Jennifer said,

    Hehe, okej 🙂 men kan inte du typ skicka vart dom finns, ? var man ska gå in på den sidan för där finns hur mkt som helst man kan trycka på ? 🙂

  14. hotness said,

    Jennifer: hunnybun, kortet kommer från en bildbank dvs det är inte mina shorts. I wish they were though:)

  15. amanda said,

    Åh vilka fina schorts!! kan du ge mej adressen till den där bildbanken? 🙂

  16. Johanna said,

    Grymt snygga shorts!!

  17. SOLIN said,

    Riktigt snygga shorts, måste ha dom! Kan du skriva ner hemsidan till själva ”The Hootchie Mama Store” butiken/webshopen?
    Har aldrig hört talas om det namnet så vet inget om de men är jättetacksam för svar. Ha en fortsatt trevlig dag kram! 🙂

  18. morsi.se said,

    got damn va heta måste jag säga!!
    dom va verkligen riktigt snygga, en nice investation i sommargarderoben;)

  19. louise said,

    vad har du köpt shortsen? hur mkt kostade de? fett fina asså 🙂

  20. fanny said,

    åååh , shit vilka fina shorts!
    vart finns dom / vart har du hittat bilden ? 🙂

  21. Fanny said,

    Hejsan. sjukt fiina shorts du har där.
    Sökte på http://www.thehootchiemamastore.com/ och massa på google men inget kom upp 😥

    Skulle man kunna få webbadressen, skulle verkligen bli glad!

    Hoppas det funkar med den där killen också 🙂

    Kram Kram

Kommentera

