Urk

december 20, 2006 at 5:07 e m (Okategoriserade)

                         pootie1.jpg

Är helt off å har ont i huvudet…Måste anstränga mig och försöka fixa ihop en middag. Alltså fan vad fort det snurrar på i bloggvärlden när man inte haft koll på ett par dagar. Yenny har helt plötsligt skaffat lösenord på sin blogg, och jag vet inte varför. Läste lite på andra bloggar om att det varit något bråk. Som det typ var hos Engla förut. Weird..Trodde inte hon var typen som tog åt sig.

Damnit, har egentligen skitmycket som ska ordnas innan jul. Har blivit satt på köttbullsansvar också. Har inte köpt en enda julklapp än. Men 4 stycken julisar ska jag göra själv men måste inhandla saker till dom. Blä, inte inspirerad alls i år. Fortfarande skithostig så jag har inte kunnat träna på två veckor nu och det fan knäcken på mig.

Vilket neggoinlägg det här blev då hahahaha

3 kommentarer

  1. Camilla said,

    jag blir likadan när jag inte tränat på ett tag. Jag blir helt spattig i hela kroppen. Sedam blir superseg och kommer inte iväg… Men se till att vila och ta det lugnt och äta MASSOR med apelsiner. Hoppas du mår bättre snart…

  2. Fröken Övervikt said,

    Det där med yenny handlade om att hon skrivit ngt inlägg mot homoadoptioner, och så var det nån som skrev om det på sin egen blogg, tror det var hanna utan h el. ngt.

    Iaf, bland kommentarena på hannas blogg fanns det ngn anonym som la ut bilder på yenny, som blev skitförbannad och stängde ner bloggen. Jag blev så besviken, hadde väldigt lust att se yenny, tippar hon är en puma men men. Blogg.se är nya dokusåpan 🙂

  3. c.c said,

    håller med jag saknar hennes blogg!

Kommentera

