På gång igen

januari 10, 2007 at 10:44 f m (Okategoriserade)

                                     ashtanga.jpg

Har inte bloggat på ett bra tag, men har nu efter lite förfrågningar börjat igen. Får se vad som händer framöver. Idag är jag så öm, så stel och så trasig efter ett aerobicspass på en timme följt av två timmars Ashtangayoga. Jiiisus, what was I thinking? Men e juh inte 19 längre, I might look like it but sure dont have the stamina hahaha.

En del har ju hänt i bloggvärlden sedan jag sist var aktiv. En av vår tids stora lyriker, Radikal Mamma har gått i graven. Hon blev fult outad och var tvungen att lägga ner bloggen. Av inlägg här hos mig att döma är jag inte ensam om att sörja.

Har en hel del att uppdatera er om, men återkommer och drar på så vis ut på det goda.

Holla

3 kommentarer

  1. manilla said,

    Woohooo! hotness is back!!!! kommer mailbomba igen om du slackar till det med uppdatering bloggen…. 😉

  2. HelenaQ said,

    ang din kom på min blogg.
    kan man?? ….jag skulle verkligen behöva det

    *kram*

  3. hotness said,

    Helena: I några av fonderna kan man göra det. hör med respektive fond.
    Här tex: http://www.fredrikabremer.se/site/page/219?cNode=0
    1. Fredrika-Bremer-Förbundets Förvaltade Stiftelser

Kommentera

