Snön faller och jag med den

januari 11, 2007 at 2:18 e m (Okategoriserade)

          watkins7.jpg

Let me break it down a little sumtin like dis JAGKOMMERINGENVART!

Har en grym affärsidé, men inget kapital. Designen på siten blir aldrig klar, allt bara kryyyper fram. Jag vill bara att det ska vara klart nån gång. Känner mig grymt oföretagsam och okreativ. Dvs mycket saker med o framför. Oskön är ett av dom. Jag blir så jävla trött och har totalt tappat sugen. Dessutom känns det som min nerver sitter på utsidan av huden och kommer fan bli helt galen snart.

2 kommentarer

  1. Big Poppa Crusty said,

    …så ja..Rom byggdes inte på en dag.. 😉

  2. älvan said,

    välkommen tillbaka min bästa guru, har tyvärr inte mycket pepp på lager, att aktivera sig så mycket som möjligt brukar vara min grej så slipper man tänka så mkt

Kommentera

