Total förtvivlan

januari 11, 2007 at 9:46 f m (Okategoriserade)

                               drugmoney.jpg

Ok, igår bröt jag ihop. Fick spelet på sonen som följd av brytet och grät ja, ungefär hela kvällen. Hela min situation känns så sjukt motig just nu och inget blir som jag vill att det ska bli. En dag av möte med sonens skola där det kändes som jag var Alice i Underlandet och ingen hörde mig, sorgliga ekonomiska besked och en allmän ambivalens gjorde att det blev för mycket.

Dessutom är jag skitnervös för jag ska vara på smällen.

Jo, precis. Träffade Boxaren  i lördags ( MORSE ) helt oskyldigt för att snacka lite skit en stund innan han skulle jobba. Men det verkade inte som vi hade så mycket att säga varandra men desto mer att göra med varandra. Kände mig verkligen dålig efter det. Typ noll karaktär. Efter jag sa allt som jag sa till honom och vi hade The Talk, så blev det såhär. Känner mig som en stupidass pushover. Men det är inte det värsta. Alltså jag vill fan inte ha en Rocky Balboa i magen boxing his way out. Finns inte på kartan. Och dessutom efter jag tjatar mig till döds på mina systrar att ALLTID använda skydd. Välkomna er storasyster, Slynan…

Later

2 kommentarer

  1. Big Poppa Crusty said,

    ..aj aj aj! ska man leka med anakondan ska man ge den en regnkappa…that´s the law!.. 🙂

  2. Radikal mamma said,

    Vännen vännen!

    Det här låter trassligt och mina kramimpulser bumpar stumt mot skärmen. Ingen har varit en sådan välskolad kondompolis som den Radikala mamman – men när de tunga portarna till liggalandet plötsligt blev svängdörrar så slank det in både en och fem utan att polisen hann ingripa. Det är så jävla lätt hänt, men kan ju ge de drygaste konsekvenserna. Take a test – och ta det därifrån.

    Dessutom vill jag passa på att tacka dig för dina fina ord i tidigare inlägg (och förstås ett tack till Johannas kommentar nedan.)

    Jag vill helst inte ropa ut det – så hysch hysch, men jag har planer på att återerövra bloggen.

    Kärlek och styrka!
    Din syster, den Radikala slynmamman

Kommentera

