Fredagsrapport

januari 12, 2007 at 7:49 e m (Okategoriserade)

    eric3.jpg

Fast inte så värst mycket att rapportera…Var och tränade och det blir fan skönare för varje pass jag lyckas lida mig igenom utan att skita på mig eller kaskadkräkas.

Boxaren mailade och frågade när vi ska träffas igen. Hmm..Kanske när jag är så desperat att jag gnider mig mot listerna hemma och kastar trånande blickar mot högst tveksamma kandidater. Dvs kanske nästa vecka? Nej fan, man får se vad som händer, ta en dag i sänder. Nu är prio 1 att se till att jag får besök av tant röd så jag kan släppa det sen. Radikal Mamma föreslog något mycket klokt, vilket var att gå och köpa ett test och få det svart på vitt. Men kassan e skral och det dras in på allt här i Hotness Mansion. Tydligen har den nya budgeten också drabbat inköp av preventivmedel.

Helgen blir iaf lugn, ska träffa Fyah imorgon och köra lite sitejobb. Träna på söndag och sen inte så mycket mer. Hoppas iaf att er helg blir super. TA TILLVARA PÅ VARJE STUND!

Löv u long time

3 kommentarer

  1. Radikal mamma said,

    Hey hun!

    I know the feeling of skral kassa. Gissa om jag jublade när jag hittade en hundring (!)mellan några kvitton jag som lagt ur plånboken. 100 spänn = frukt, mjölk, fil och snus. Helgen är räddad!

    Gällande gravtest så rekommenderar jag http://www.testlagret.se. Där säjer de gravstickor till betydligt billigare priser än på apoteket – dessutom i typ fem, tio, tjugo-pack. Leverans nästa vardag. Jag har sådana hemma, det är ett måste för alla slarvfittor. (Maila mig om du vill att jag lägger en på lådan redan imorgon 🙂

  2. mini said,

    DET HETER GREJERNA JU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. hotness said,

    Radikal: Jag hoppas du känner den oändliga systerkärleken genom din skärm. Kramar!

Kommentera

