Försenad avgång 2 dagar

januari 14, 2007 at 10:01 f m (Okategoriserade)

WordPress suger. Nu kan man inte ladda upp bilder. Det gillar jag inte. Tant Röd är försenad, och har i sitt ställe skickat muspruttar vilket inte är ett bra tecken. Det är snarare en fingervisning om att Tant Röd inte tänker komma alls. Nä men alltså, jag har faktiskt en känsla av att det kommer att lösa sig. Tror jag nojar mest för att jag har lite katastroftänk. Som Nelson sa: Keep hope alive. Och det tänker jag fan göra.

Tänkte iaf avverka ett pass idag för att blåsa hjärnan lite.

7 kommentarer

  1. Radikal mamma said,

    Muspruttar?! Fan, det är ett fenomen som jag skulle vilja prata mer om. Jag en av de lyckliga knullkvinnorna som nästan _aldrig_ drabbas av muspruttar. Jag kan räkna förekomsten av muspruttar vid sex på händerna. Men fy fan, när det händer. Fy fan. Why? Whyyy? Blir man kanske van vid dem om de förekommer oftare?

    Hur går det med Tant Röd, har hon gjort entré eller är det fortfarande bara luft i systemet?

  2. Radikal mamma said,

    Hotness darling.

    Inte ett ljud på flera dagar, hur ska man tolka det? Jag skickar en kram – antingen som grattis eller som tröst. Använd den efter ditt behov.

  3. Big Poppa Crusty said,

    ….hon sitter & spammar min inbox med massa designförslag..aaaaarrgh!!!!

  4. Peer Fyah! said,

    Hahaha! U go girl- fortsätt spamma!

  5. Crusty said,

    ..jag är inte road… 😉

  6. Radikal mamma said,

    Hottis!

    Var ääär du? Jag blir allvarligt orolig nu.

  7. hotness said,

    Im right here hun, och läste med förskräckelse om fyrkanten:-) She must be a whole lotta woman hahahaha

Kommentera

