Back to the projects?

januari 25, 2007 at 10:45 f m (Okategoriserade)

             projects3.jpg

Har fått en del jobbiga samtal från sonens familj i US. Den ena efter den andra har dött, någon sitter inlåst och till råga på allt vill dom att jag tar med mig sonen och kommer och hälsar på. Dvs vi ska bo i The Projects. Alltså det känns sådär. Ok, när jag var yngre och sket i allt så spelade det ingen roll. Eller man var ju minst sagt jumpy när man klev in i området. Men nu…och med min son??? Dont know bout that..På nätterna hör man hur dom skjuter utanför. Det blir dubbla dosen Stilonct för mig på den resan. Minst sagt stressande. Och om jag och sonen skulle kliva in där skulle vara typ marks of the century. Jobbig situation..minst sagt. Men vi måste förr eller senare ta oss dit. Jag ser helst att det blir senare. Och när jag fått vapenlicens.

3 kommentarer

  1. Miss Keep Your Distance said,

    Stanna här för fasen! Det där låter ju… fruktansvärt. Och om ni måste åka dit förr eller senare, kan ni inte bo någon annanstans?

  2. Big Poppa Crusty said,

    The pj´s…sweet! om jag vore dig så skulle jag dock investera i ett Remington pumphagel gevär och en glock..
    Wa da da dang
    Wa da da da dang (Ay!)
    Listen to my 9 millimeter go bang
    Wa da da dang
    Wa da da da dang (Ay!)…he he.. 🙂

  3. Peer Fyah! said,

    Try bullet prof skin sista! Annars är det kört! Så vill jag påminna om vad sonen i fråga hade efterfrågat- palmer och vita stränder- inte concrete mf jungle!

Kommentera

