Jobbig period

januari 25, 2007 at 10:08 f m (Okategoriserade)

                           full.jpg

Ledsen för ett långt avbrott och då jag antagligen lämnat er hängande och undrande. Men det har varit en jobbig period, och det är det iofs fortfarande. Tant Röd kom. Mitt under nakengympan. Spelade ingen roll, jag blev bara så fruktansvärt glad. Senare samma dag skickade jag ett mail till Boxaren och förklarade att jag inte kunde träffa honom mer och att jag bröt kontakten. Jag var bara tvungen. Kände mig mer och mer som ett jävla hål. Och mina känslor för honom hade utvecklats långt utöver det. Så jag var tvungen. Inte för jag ville utan för jag visste att jag måste. Jag är Hotness. Och det måste jag komma ihåg. Kan inte ta vadsomhelst och gå rakryggad fram. Det var liksom dags. Har inte hört ett ljud från honom sedan mailet skickades. Han anade väl också varthän det hela var på väg. Ner i skiten.

Men saken är iaf den att sedan dess har det vart lite jobbigt. Men blir bättre och bättre. Och jag kämpar på. Det är ju också det att en olycka kommer sällan ensam. Jag befinner mig i ett ekonomiskt helvete, pengarna räcker inte och min sons skolgång är katastrofal. Det blir möten, möten och möten och förhållandet mellan mig och sonen blir allt värre till följd av detta. Det ska jag iaf ta itu med nu. Det är det allra viktigaste. Så det mina honeys, är anledningen till varför jag inte skrivit. Känns som jag inte vill sprida allt det svarta vidare till er. Jag vill ge er kraft och positivitet och nu har jag inget att ge. Men ska skriva varje dag iaf. Dags att ni får se en ny sida av Hotness. Welcome to the dark side

Såg en skön film igår iaf. Men vet inte om den skulle uppskattas av alla. Kanske bara av er som varit med i svängen. Underhållande var den iaf:-)

shottas1.jpg

Mi ago rinse mi gun inna ya pussyhole face

Hahahaha

Buck Buck

2 kommentarer

  1. Miss Keep Your Distance said,

    Jag skickar en stor kram och hoppas att det ordnar sig…

    Och ta ingen skit. Från någon. Hör du det!

  2. Big Poppa Crusty said,

    skönt att du är tillbaka! man blir ju fan orolig när du inte spammar min inbox! 😉

Kommentera

