Hotness on the prawl

januari 27, 2007 at 10:04 e m (Okategoriserade)

    watkins104.jpg

Det är så mycket jag skulle behöva göra just nu, men kassan är så skral att det typ bara finns damm i plånkan. Jag måste åka till NY, jag vill åka till Spanien i vår med syrran och mamma, det är en massa saker jag vill köpa. Behöver en klump med pengar till att starta upp företaget. Jiisus, listan kan göras hur lång som helst. Och jag vill inte/kan inte börja på nytt jobb nu. Jag vet att jag skulle kunna få ett jobb ganska snabbt med bra lön, men jag vill lägga ner min kraft i egna företaget och se till att släppa siten snarast. Men man får ser det positivt och tänka att jag har en hel saker som ska göras även fast pengarna inte finns just nu. Hade fan vart snäppet värre om man haft pengar men inget att göra tycker jag.

Var på ett pass idag med en ledare som borde söka sig till en levande verkstad istället för att leda pass. Så asdålig, orytmisk, hmmmm, ful, att jag blev fan skitlack. De tre senaste passen har bara varit skit. Hatar pissvikarier.

När jag kommer ut från omklädningsrummet tittar jag på passet som börjat efter mitt. Loord have merci pon me! Ledaren är en välbyggd GUD, rör sig som en dröm, assnygg och har skitbra musik. Så jävla typiskt. Hans pass var fullpackat och det övergår min förståndsförmåga hur brudarna lyckades med koordinationen utan att halka i pölen av snålvatten.

I definitely would…

Kommentera

