Wah gwaan Boss?

januari 31, 2007 at 8:47 e m (Okategoriserade)

                sommar.jpg

Spenderade hela dagen i stan springandes i affärer. Hittade inte ett skit och lika bra var väl det. Plånboksvänligt. Var inne på Gammalt & Nytt och blev inspekterad av bögarna i vanlig ordning. Alltså om du råkar slinka in där, kolla in den enes hairplugs. Just to die for. Skrattretande, men ändå respektingivande. Dom brukar ha hur många fina saker som helst, men idag hittade jag inget. Inget alls.

Har däremot varit VÄLDIGT prduktiv när det gäller företaget. Ska träffa Crusty  på lördag och få designhjälp. Väldigt behövligt. På söndagen bär det av till Mäcklaren för att göra en resultat- och likviditetsbudget. Fan i helvete va vuxen jag e! Men nu jävlar, jag säger det bara. NU SKA SITEN UPP! Mark my words dear readers, mark my words. Om den inte är uppe innan sista april kan ni hitta mig ( eller resterna av mig ) i vägrenen på E4:an.

Ser fram emot Shenets Stylingkväll med Paula Begoun den 22:a mars. Härligt ytligt. Och mycket relaterat till mitt företag. Har ännu inte masat mig iväg till någon av deras tidigare seminarium och är fortfarande lite syr över att jag missade föreläsningen med Johan Stael von Holstein. Han känns himla intressant.

Vill passa på att ge Tjommen ett shoutout för att han ÄNTLIGEN fått igång sitt företag Superbo nu. Grattis! MAKE MONEY MAKE MONEY MONEY!!

3 kommentarer

  1. MiaShopping said,

    Heja Hotness och Tjommen 🙂

  2. älvan said,

    wow, massa positiv energi, massa inspiration, precis vad januari folket behöver, mas! mas! mas!

  3. Crusty said,

    ..kom just hem från uppstyrning av kontoret i finland..04 jävla 30 fick jag gå upp..är liiiite trött, och det beror inte på rödvinet..kommer dock att vara sjukt taggad på lördag.. 🙂

Kommentera

