Galen på håret

februari 1, 2007 at 10:08 e m (Okategoriserade)

                                  hairday.jpg

Mitt hår. Om man nu kan kalla det för hår. Snarare en champinjon. Blasten på en morot. Jag tror jag gjort misstaget att klippa lite mer varje gång och nu upptäcker jag att det är för kort på vissa ställen dvs helt utan styrning. Så nu är jag i ett dilemma. Ska jag boka tid hos Athena på Toni & Guy eller ska jag vänta tills det verkligen växt ut? Dvs lägga 540 spänn på en klippnng med hoppet om att hon kan fixa till katastrofen.

Jag kommer se ut som en mentalpatient. Inte så missvisande iofs, men man behöver ju inte skylta med det heller. Men jag vill fan inte se ut som en i fragglarna längre…

How much longer can I take the pain?

1 kommentar

  1. Mary said,

    haha snyggt

Kommentera

