Hotness tillbaka i ringen?

februari 7, 2007 at 11:40 f m (Okategoriserade)

                                    box.jpg

Jag visste att jag skulle gått och lagt mig igen…dragit täcket över huvudet och vägrat att delta i dagens aktiviteter. Efter ett förnedrande möte kommer jag hem och ser att någon ringt mig på mobilen ( privat nummer ) 3 gånger. Tanken slår mig blixtsnabbt, vem känner jag som har privat nummer? Boxaren. Men fan, kunde ju inte vara han? Det skulle bara vara för mycket. Vi hade ju avslutat.

Äter lunch och skaver omkring hemma i kvarten. Mobilen ringer. Privat nummer. Är väl från någon obehaglig myndighet tänker jag snabbt och stålsätter mig.

-Hotness

-Ello, its Le Boxer

Jiisus, han vill komma över men jag vägrar. Hotness tog på sig kyskhetsbältet och spelade oåtkomlig och oberörd. Inte helt oberörd kanske. Vi skrattade en hel del. Spelade spelet liksom. Men jag gav mig inte. Idag iaf. He is hot as few och Gud vet att Hotness behöver någon som tar på sig pannlampan och letar sig in. Kanske inte säger nej nästa gång. Men idag var Hotness som berget. Orubblig.

Big shoutout to my damn self

1 kommentar

  1. Big Poppa Crusty said,

    reeeespect! 🙂

Kommentera

