Nej, gå och lägg dig igen

februari 7, 2007 at 6:38 f m (Okategoriserade)

          joy1.jpg

Jesus, så in i döden trött. Klockan är 07:32 pip och jag har varit uppe i en halvtimme. Försöker få sonen att äta frukost med tveksam framgång. Det är 10 minus ute och jag vill gå och lägga mig igen. Men kan inte. Ska på ett skitmöte halv tio. Kroppen värker från gårdagens ashtanga-yoga som var ett av de svåraste passen jag varit på. Igår låg jag med nacken och skulderbladen på golvet och med benen fällda över mitt ansikte och bakom mig. Never seen my cootie so close to my face. Peer madness. Måste in i duschen och få lite fart på mig själv.

Löv and riiiispect

2 kommentarer

  1. Johan L said,

    Haha kul inlägg;) Du kanske kan va intresserad av pressreleasen på http://yogalabs.org/reviews/pressmeddelande20070206.pdf

  2. hotness said,

    Johan L: Jättebra tanke, gillar att den blir en del av det naturliga kretsloppet. Ni borde verkligen sponsra Hotness;-)

Kommentera

