Urk onsdag kväll

februari 7, 2007 at 9:11 e m (Okategoriserade)

                cool.jpg

I Hotness Mansion brukar det vara lugnet som regerar. Tillochmed Fisen är så lugn att han inte ens reagerar när posten levereras ovanpå honom. Men nu börjar det bli lite för lugnt. Jag är uttråkad, ostimulerad och en massa andra saker som börjar på o. Ibland kan man bli så uttråkad så man nästan blir paralyserad. Jag börjar sakta komma in i den fasen. Pluppar runt på datorn men hittar inget intressant. Tråkiga bloggar, tråkiga siter och bara tråkigt. To.m semlan jag föste i mig var tråkig. Tråkig och förutsägbar.

Jag går fan å lägger mig

3 kommentarer

  1. Victoria said,

    Kissen var iallafall väldigt söt 😀

  2. hotness said,

    Fisen blinkar med pilska halslutna ögon och skickar en slängkyss med tassen.

  3. Crusty said,

    du är ju iofs fett förutsägbar..så…ha h ah a.. 😉

Kommentera

