Mmm fredag

februari 9, 2007 at 9:54 f m (Okategoriserade)

                            sjal.jpg

Det är fredag och jag är barnledig hela helgen. Det är så underbart att jag knappast finner ord. Jag gick upp sju, duschade och städade hemma i lägenheten. Sitter nu och äter gröt och myser. Ikväll kommer Mini och kanske Älvan. Då blir det J-Doughs gryta, galet med snacks och kanske en vattenpipa. Jiisus, kan man ha det såhär bra?

Håller på och budar som en maniac på sjalen ovan. Jag ska bara ha den. Spelar ingen roll vad fanskapet kommer upp i. Jag har redan en mental bild av hur jag naken insvept i sjalen skuttar över ängar och stigar i sommar. Å då är det så bara.

Fan, just idag mår jag bättre än jag gjort på länge. May the löv rub off on u.

One

Kommentera

