Segt med bloggeriet

februari 22, 2007 at 11:59 e m (Okategoriserade)

                                                      italien2-059-blogg.jpg

Utsikten från Nickis balkong i Bologna ( VILL TILLBAKA NUUU )

Det går segt med bloggandet nu..har inte känt mig riktigt motiverad. Läser en massa bloggar och får typ prestationsångest över min egen blogg. Det finns så himla mycket läsvärt därute och många är galet bra på att skriva. Men jag har bestämt mig för att skita i det och inte skriva för att underhålla någon annan än mig själv.

Word

För övrigt har Papito köpt sin sötaste dotter en bärbar dator. Så nu sitter jag i sängen och bloggar. Har nog bestämt mig för att det är så Hotness ska blogga. I sängen. För mycket annat händer inte i den just nu. Förutom mardrömssömn och bloggande. Angående mardrömssömn och noll aktivitet i Hotness bädd så hade jag en dröm om Zlatan. Vi skulle precis få till det, men så var han tvungen att springa till telefonkiosken nere på gatan och sen försvann han det aset. I drömmen hade han sjukt fina händer iaf. Bruna och vackra. Men Hotness blev utan. Som i verkliga livet.

Det är för jävligt. Helgen ser smockad ut. Imorgon är det träning ( igen ) cellprov ( snipp snipp urk ) och promenad med älvan. Lördag middag och teater med Momma och Pippi. Ska se en fyra timmar lång teater ” Jösses flickor ”, som tydligen ska vara himla bra.

Nu måste jag duna in

2 kommentarer

  1. Big Poppa Crusty said,

    Så vi ska inte jobba på lördag då?.. 🙂

  2. hotness said,

    Såklart vi ska!

Kommentera

