HohohoHotness

februari 23, 2007 at 3:32 e m (Okategoriserade)

                                                     vaio.jpg

Jag är så galet glad över min nya dator! Satt upp tills tre inatt och fipplade med den. Jag kan helt enkelt inte låta bli den. Och idag köpte jag en väska till den. Som topping på denna underbara kaka är jag barnledig hela helgen. Så suveränt ljuvligt. Slipper allt tjat, bråk och irritation. Ska bara ligga i min säng med min dator, grillchips å njuta. Helst av allt hade jag velat röka också. Sjukt lyxigt. Men nej, ingen rök för mig. Pallar fan inte med träningen då.

Later 

1 kommentar

  1. MiaShopping said,

    Wow, underbart! Min gamla burk börjar gå på sista versen…helt värdelös faktiskt och då har jag inte ens betalt av den. Suck, jag behöver också en ny. Ha en bra helg!

Kommentera

