Hotness lustar

februari 23, 2007 at 4:16 e m (Okategoriserade)

                                                       box1.jpg

Eftersom jag är på sånt strålande humör idag tänkte jag dela med mig av en liten händelse som du kan suga på i helgen. Kanske småfnissa när du sitter på bussen, känna det pirra i ansiktet av den där skamkänslan man kan få när något pinsamt händer någon annan.

När jag träffade Boxaren sista gången för kanske två veckor sedan löste jag problem som bara Hotness kan göra. På ett ogenomtänkt och förhastat sätt.

Så vi ligger i soffan, saker och ting börjar bli hot & heavy och jag bestämmer mig för att låta honom få lite first class pootang. Då kommer jag plötsligt på att hårstatusen på de nedra regionerna är katastrofala. Iom att jag redan innan han kom över hade bestämt mig för att INTE släppa till sket jag helt enkelt i att göra det gästvänligt därnere. Men nu var goda råd dyra och jag smet hastigt in på muggen för att avlägsna regnskog och det snabbt. Kommer in på muggen och går hastigt igenom mina möjligheter.

1. Pincett. Nackdelar: Plågsamt och långsamt. Han kommer ha dragit innan jag skulle bli klar. Fördelar: Ljudlöst och bra resultat.

2. Veet hårtborttagningscreme. Nackdelar: Fruktansvärd lukt. Den kommer sippra ut från muggen in i vardagsrummet. Med resultat att den självgode jäveln vet vad jag håller på med. Fördelar: Snabbt och bra resultat.

3. Rakhyvel. Nackdelar: Omedelbara, inga. Långsiktiga, eventuella hårsäcksinflammationer. Fördelar: Supersnabbt bra resultat.

Det blir alltså rakhyvel. Rakhyveln modell engång borde kastats för längesen. Den är slö, sur och har använts cirka 76 gånger för mycket. Med brallorna vid anklarna börjag jag frenetiskt raka på torr hud. Mycket obehagligt men hey, det började arta sig. När det mesta av ogräset är bortrensat känner jag hur det plötsligt börjar svida fruktansvärt i ljumskarna och innanlåren. Så ser jag blodet. Rött blod börjar rinna ur varje liten hårsäck. Den satans slöa rakhyveln har snittat mig ungefär 43 gånger i underlivet. Eftersom adrenalinet i min kropp pumpar över vad som komma skall har jag inte känt att varenda gång jag drog rakhyveln över huden skar jag mig.

Blodet pumpar och börjar rinna ner för låren. Rycker åt mig en flaska väteperoxid som jag hittar i badrumsskåpet och häller över mina skinnflådda områden för att försöka stoppa blödningen. Det svider, det svider så jävla mycket att jag börjar må illa. Men det slutar blöda. Exit Hotness.

Glider in i vardagsrummet with the hornyface on och förtränger smärtan.

Säga vad ni vill om Hotness, but she is a true soldier.

3 kommentarer

  1. Crusty said,

    ..ha ha ha ha ha h aha ha …..gaaaalet kul! 😀

  2. swedette said,

    No way!
    Andra gör alltså också helt tokgalna saker till vardags. Och berättar om dom. Hmm. Måste nog starta en blogg som modern inte läser!

  3. Ellen said,

    Ha ha, you are not a lone GI Hotness!

Kommentera

