Jösses flickor

februari 24, 2007 at 11:19 e m (Okategoriserade)

                                                            trana.jpg

Arghhh, nyss hemkommen från stan. Helt slut i kroppen och huvudet. Började dagen med ett pass från helvetet, jobb med Manilla, fika med Fyah, middag med Pippi och Momma sedan teater i 4 timmar. Jag är mörbultad och slut som artist med gaser i magen som gör så att jag nästan lyfter när jag släpper dom fria. Jävla tapas. Det är all olja och vitlök som gör att min mage nästan brister. Men gott var det.

Tro det eller ej, men imorgon är det träning igen. För fjärde gången den här veckan. Jag har satt nya mål och det är träning minst fyra gånger i veckan, helst fem för jag ska känna mig nöjd. Hotness VÄGRAR spendera ännu en sommar i vassen. Den här ska Hotness ligga på bryggan i kraftigt rabatterad bikini från Scampi ( tack Älvan ) och slå bort lirare med käpp. Hahahahaha

Men innan träning imorgon blir det brunch med kraftigt förbisedd syster, Mini. Det ska bli trevligt och jag är redan hungrig. Ibland börjar jag tro att jag inte har någon botten. Äter fan som en älg.

Appropå smeknamn ( som det har med saken att göra ) så var det en i pjäsen som jag såg idag som hette Myran och var en gammal tant. Då slog det mig att jag skulle också vilja kallas myran. Låter så gulligt och blir bara gulligare med åren liksom. Fast jag har lite skeva associationer till just det ordet. Det är vad min pappa kallade hmm… framstjärten för när jag var liten. Men förhoppningsvis kanske det minnet skavs bort om jag börjar kallas för det. Men jag tror inte det. Att jag kommer bli kallad det alltså. Tyvärr…

Mvh

Myran

Kommentera

