Hit eller miss?

februari 26, 2007 at 9:00 e m (Okategoriserade)

                                                           rod.jpg

Inhandlade denna på Tradera igår. Vet inte om det var bra eller dåligt. Asså det är ju en RÖD skinnjacka. Det är sällan en röd skinnjacka är bra. Tycker jag iaf. Men jag tror det hänger på storleken. Det kan bli bra, men då måste den vara mad tight. Och jag vet inte om den här jackan är det. Det återstår att se. Det kan bli total disaster, men jag har en känsla av att det kan bli bra. Som vanligt hänger det mesta på vad man har till.

Min nya bärbara har även en dvd-brännare, så galet lyxigt. Iaf för mig. Det första jag ska göra är en hmm…säkerhetsbackup på min nya favoritfilm ” Sin City ”. Har du inte sett den kan jag verkligen rekommendera den. Gillar du lite Tarantinoliknande filmer och snyggt foto är den något för dig.

miho.jpg

Kommentera

