Så vad händer?

februari 26, 2007 at 12:20 e m (Okategoriserade)

                                                               watkins7.jpg

Ahh måndag. Klockan är tio över ett och jag ligger fortfarande i sängen knappandes på min laptop. Har inte ens ätit frukost än. Såå jävla risig är jag.

Idag skulle jag vilja ta upp ämnet sex. Som en varning. Att begäret fanimig bara ökar ju äldre man blir. Just nu är jag inne i en period då det är allt jag tänker på. Så fort jag ser en lirare tänker jag på hur han ser ut utan kläder. Är det normalt? And on that note skulle jag vilja säga att Boxaren inte hört av sig på två veckor och nu är det definitivt slut på den resan. Tror det är han som smittat mig. Med sexbacillen. Men har iaf insett att mitt behov av honom är rent sexuellt. Jiisus, karaktären är så svag att om aset skulle ringa nu, just nu skulle jag skrika rakt ut och be honom komma över. Jag har dessutom försökt nu att ersätta sexuella behov med träning. 5 ggr i veckan. Det snarare spär på det hela än ersätter.

Det är för jävligt. Hoppas bara att det är hormoner just nu och att det kommer lägga sig. Just pray for me

Kan inte sluta lyssna på Mantronix ” Got to have your love ”

Grymma flashbacks

Om du har en lirare, gå och sätt på honom nu och tänk på mig

Im out

Kommentera

