Hotness i nära kontakt med Högre makter

februari 28, 2007 at 11:03 f m (Okategoriserade)

                                       pengar.jpg

Precis när jag satt i telefon med Fyah och beklagade mig över det ekonomiska tillståndet i Hotness Mansion trillade posten in. Kastade mig över den i brist på annat att göra. Det är fan nästan så man står med en håv under brevlådan som värsta pensionären för allt är så tråkigt. Jag får post, alltså finns jag.

Iaf, strålande besked! Fem lök trillar in på Hotness konto inom kort. Ett litet bidrag från högre makter kan man säga. Skiter i vilket, stålarna kan lika gärna komma från barnarbetare i Uruguay. HOTNESS GOT FUNDS!

Klart slut varulvstjut

2 kommentarer

  1. Gloom said,

    Vad är det som är två tum tjock, fem tum lång och gör kvinnor alldeles galna?

    En femhundralapp!!!

  2. Mini said,

    Grattis!

Kommentera

