Klockan tickar

februari 28, 2007 at 9:44 f m (Okategoriserade)

                                                  shorts.jpg

Idag är jag och Crusty rörande överens. Det är dags för vår. Jag börjar bli trött på slasket och snön. Jag vill köpa nya sneakers och dansa runt. Och det här vädret är fanimig deprimerande. Dessutom gör jag ingenting hela dagarna. Typ tränar. Thats it. Jag borde se till att få in lite kapital till siten, men vet inte i vilken ände jag ska börja. Känns tungt nu. Känner att jag slösar tid och det är inte bra.

Idag ska jag iaf hem till J-Dough och äta gryta från himmelen. Frågan är bara om jag borde träna innan. Enligt mitt nya schema borde jag det. Lite omotiverad till allt om jag ska vara ärlig. Nä, idag kommer det bli sugigt. En dag då jag borde sövas ner och vakna imorgon bitti.

1 kommentar

  1. Big Poppa Crusty said,

    Du omotiverad till att träna?! maj gaad, vart är världen på väg? Hey, det är mitt jobb att vara omotiverad och inte vilja träna, barasåduvet!

Kommentera

